شما در هنگام تولد چی گفتید؟؟؟
درباره وبلاگ


Don't worry about others think...Most people don't use their brain very ofen
پيوندها
نويسندگان

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 12287
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

EvreythinG




داستان های کوتاه و خواندنی

1-ما نخواییم بیایم بیرون کیو باید ببینیم؟
2-دستتو بکش خودم میام بیرون
3-برید کنار من اومدم
4-من به نشانی اعتراض سکوت کردم
5-آی لاو یو پی ام سی
6-دخترم یا پسر؟
7-یا علی!!!
8-نامحرم تو اتاق نباشه شورت پام نیست
9-از تعجب تا 2 سال حرف نزدم
10-من چیزی نگفتم همه گفتن عجب عروسکیه
11-من کیم؟تو کی هستی؟اینجا کجاست؟




نظرات شما عزیزان:

A
ساعت18:40---18 ارديبهشت 1391
رها موزيك
دانلود رايكان آهنك اينكه معلومه يعني مجاني مفت
لينك مستقيم يعني وقتي روي اهنك كليك كرديد به هيج صفحه اي نميريد
بدون فيلتر يعني حتي با وجود فيلترينك شديداين روزا باز هم ميتونيد دانلود كنيد
بهترين آهنكها يعني هر آهنك جديدي رو نميذارم من فقط بهترين هارو براي دانلود شما ميذارم
فقط
بهترين آهنكها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:28 :: نويسنده : negin